miercuri, 17 octombrie 2012

Save sex la Cluj-Napoca

Majoritatea prietenilor si apropiatilor stiu ca citesc de cativa ani www.profadesex.com. Pot sa ma declar dependenta...am avut ceva discutii contradictorii cu Laura si atunci mi-am propus sa nu mai intru. Nu am mai comentat dar nu m-am putut abtine sa nu mai intru. Imi este efectiv la suflet, iubesc ceea ce si felul in care scrie, discutiile cu cititorii, informatiile primite. Laura reprezinta pentru mine o persoana speciala...Pentru mine nu a fost niciodata curva, vedeta, iubita lui Grasu etc...Eu am inlaturat inca de la inceput aceste etichete, reusind intre timp sa descopar o persoana minunata, care pot sa spun ca imi este si prietena.
Increderea este reciproca. In septembrie a fost planuita o intalnire Save Sex in Cluj-Napoca unde Laura nu a mai putut ajunge din motive personale. In consecinta mi-a atribuit mie toate responsabilitatile inclusiv financiare, ceea ce evident mi-a dat de inteles ca are incredere in mine. Nu voi avea nici un motiv sa ne despartim vreodata...


Eu sustin sexul bun si sanatos de cand am inaugurat acest blog. Mai mult in lucrarea mea de licenta am vorbit despre "Boli cu transmitere sexuala", ocazie cu care am facut un studiu in acest sens. Am fost deosebit de incantata sa fiu coordonatoare in acest proiect la Cluj-Napoca. Iata ce a iesit...

2 comentarii:

  1. Felicitari pentru acest proiect!!! Este important!! Multa bafta in continuare!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc Cristina!!!Pupici!!!

    RăspundețiȘtergere

comment